عطيه
 
جویندگان عاطفه
به دنبال یک آشنا
 
 
دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 3:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : مينا
سلام خانم من از شما تشكر ميكنم بخاطر سايتون، من درسال 88 دختر خود را در بازار تهران گم كرده ام ما مسافر بوديم در تهران و بخاطر بچه ام در تهران موندم، خيلي دنبال دخترم گشتم، يك روز كه يكي از اقوام به من تلفن كرد گفت عكس دخترمو تو سايت شما ديده، و يك شماره تلفن گذاشتنيد، به تلفني كه زير عكس دخترم بود زنگ زدم و بعد از كلي تحقيقات و دوندگي و ازمايش تونستم دخترمو پيدا كنم، دخترم توسط يك انسان فهميده به كلانتري و به بهزيستي تحويل داده شده بود. الان من و شوهرم خيلي خوشحاليم و به شهرمون بر گشتيم من نتواستم ديگه بعد از بچه گمشده ام بچه دار بشم شرايط خيلي بدي داشتيم ما شما خيلي دعا ميكنيم. ان شااله هر چي ميخواهي خدا بهت بده. شوهرم هم اينجا كنارمه و ميگه از شما تشكر كنم.



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به نام او که قلم به دستم داد تا بنگارم از آنچه که در کنج دلها به فریاد کشیده میشود و بنویسم از واژه غریب عشق که زیر تلی از خاکروبه های بی احساسی مدفون میگردد. ساحل در انتظار موجی از احساس و عاطفه است که روحش را با زلالی آن جلا دهد. و من همان ساحل هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جویندگان عاطفه و آدرس joyandeganeatefeh.LoxBlog.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 22928
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1